چند درصد كاربران در فيسبوك جعلي هستند؟
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

بنابه اطلاعات منتشر شده در cnet هفته ي گذشته فيسبوك با انتشار آمار خود كه از سه ماه اول سال به دست آمده بود مشخص كرد كه ۹۵۵ ميليون كاربر رايانه هاي شخصي و ۵۴۳ ميليون كاربر تلفن همراه دارد.

غول شبكه هاي اجتماعي همچنين بيان كرد كه حدود ده درصد كاربران جعلي يا تكراري هستند كه تقريبا برابر با ۱۰۲ مليون حساب كاربري جعلي مي شود .

اما حالا دو سوال مهم پيش مي آيد كه چگونه فيسبوك اجازه ي اين تعداد عضويت را داده است و با وجود اين تعداد حساب كاربري جعلي امنيت مابقي كابران واقعي چگونه تضمين مي شود ؟

فيسبوك در ماه مارس گفته بود كه حدود ۵ تا ۶ درصد حساب هاي كاربري جعلي است كه تنها پس از چند ماه ۵ درصد حساب جعلي به آن اضافه شده است .

امروزه اخبار تلخ در پيرامون فيسبوك افزايش پيدا كرده است از كاهش سهام و وارد شدن ضرر مالي شديد به سازندگان و سرمايه گذاران فيسبوك تا انصراف از عضويت در اين سايت توسط مردم كشوري كه به علاقه مندي به فيسبوك شهره هستد .

حال بايد ديد كه مابقي كاربران فيسبوك هنوز هم با همان علاقه ي پيشين به انجام فعاليت در آن مي پردازند يا از آن انصراف داده و به ساير شبكه هاي اجتماعي مي پيوندند يا به صورت كلي از هر آن چه شبكه ي اجتماعي است فراري مي شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب: كاربر, فيسبوك,cnet,,
ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب