حل مشكلات جنسي با حيوانات خانگي+عكس
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب
 روز به روز تعداد سایت هایی که به مشکلات حیوانات خانگی در ایران می پردازند و از این طریق سعی دارند تا این حس را بوجود آورند که داشتن سگ و گربه در خانواده مشکلی ایجاد نمی کند، بیشتر می شود. به تازگی یکی از سایت های اینترنتی مخصوص فروش و آموزش حیوانات در تهران، مقاله ای منتشر کرده که در آن تاکید شده:
"حیوانات خانگی داروهای موثر بر جسم و روح انسان"!!! در این مقاله تاکید شده است که روانشناسان عقیده دارند داشتن حیوان در خانه روابط خانوادگی را بهبود می بخشد و تنش بین اعضای خانواده را کاهش می دهد.
 

در این مطلب تاکید شده که کودکانی که در خانه سگ نگهداری می کنند کمتر دچار آلرژی می شوند، داشتن حیوان خانگی در کنترل فشار خون، بهبود سریعتر بیماری ها، نیاز کمتر به پزشک، درمان افسردگی بیماران مبتلا به ایدز، رشد کودکان و استحکام و گرمی خانواده و حتی حل مشکلات جنسی_آمیزشی در نوجوانان موثر است.

جالب آن که هر آنچه که در مطالب خبری مرتبط با حیوانات این سایت می خوانیم، تشویق و ترغیب به روابط مناسب انسان  و حیوانات خانگی است انگار که تا کنون هیچ مشکلی و بیماری مشترکی میان انسان و حیوانات بوجود نیامده است. مطالبی که به خوبی مشخص است برای تشویق مقوله فرهنگ نگهداری از حیوانات خانگی به خصوص سگ و گربه است.
 

این که چرا و چطور چنین سایت هایی در کشوری که فرهنگ ایرانی و اسلامی آن بر کانون خانواده تاکید دارد فعالیت کرده و کسی با آن ها برخورد نمی کند قدری عجیب به نظر می رسد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب