راهکارهاي رفع کند ي اينترنت
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

هر کاربري در چنين شرايطي مي تواند به راهکارهاي زير عمل کند تا شايد اين مشکل برطرف شود.

استفاده از دستور Ping :

اگر در اتصال به اينترنت دچار مشکل شده ايد ابتدا بايد مطمئن شويد که اتصال شما با اينترنت برقرار است يا خير. براي اين کار به سراغ کادر فرمان برويد و عبارت cmd را در آن تايپ کنيد؛ حال در پنجره باز شده دستور Ping را به عنوان مثال به صورت ping google.com بنويسيد تا متوجه شويد که آيا هيچ پاسخي از طرف ISP دريافت مي شود يا خير.
اگر پاسخي دريافت شد به اين معناست که به اينترنت متصل هستيد و مشکل از جاي ديگري است.

غيرفعال کردن کانکشن اينترنت:

اگر با زدن دستور بالا پاسخي دريافت نکرديد، با غير فعال کردن کانکشن اينترنت و دوباره فعال کردن آن اتصال هاي بي سيم خود را کنترل کنيد. اين کار بيش از آن که فکر کنيد در حل مشکلات موثر است.

اما اگر اين کار جواب نداد، از برنامه رفع مشکل شبکه ويندوز (Windows network troubleshooter)، با راست کليک کردن روي آيکن اتصال بي سيم و پيگيري مراحل استفاده کنيد. اما اگر هنوز هم دچار مشکل بوديد، احتمال زيادي وجود دارد که اتصال به اينترنت شما به طور سخت افزاري يا از شبکه دچار مشکل شده باشد.

بارگذاري کند صفحات:

بعضي مواقع مشکل قطع بودن اتصال به شبکه نيست بلکه پاسخ کند در زمان وبگردي است که کاربر را دچار مشکل مي کند. در اين حالت بعد از کند بودن اينترنت سراسري احتمال ديگري که وجود دارد اين است که مرورگر شما دچار مشکل است و مدام هنگ مي کند. در اين حالت يا اين مرورگر را RESET کنيد و يا به روزرساني کنيد تا مشکل برطرف شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب