تأثیرجراحي پروستات بر رابطه زناشويي
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

جراحي پروستات رابطه زناشويي را مختل مي‌کند؟
 

از آنجا که رابطه جنسي از ملزومات زندگي زناشويي است و عدم رسيدگي و توجه به آن باعث کاهش حس اعتماد به نفس مي‌شود اهميت ويژه‌اي، هم در سلامت رواني فرد و هم در استحکام زندگي خانوادگي و زناشويي او دارد. نکته اينجاست که عمل جراحي پروستات که به علت بزرگي خوش‌خيم پروستات انجام مي‌گيرد، نمي‌تواند علت اين مشکل شما در رابطه زناشويي باشد و تفاوتي هم بين عمل جراحي باز پروستات و يا به روش عمل بسته (يا تراشيدن پروستات) وجود ندارد. مشکل شما قابل‌درمان است و نبايد از درمان آن نااميد شويد. ضمن اينکه بهتر است قبل از آنکه مشکلات ديگر خانوادگي به اين مشکل شما اضافه شوند، جهت رفع آن اقدام کنيد.
کلينيک سلامت خانواده مي‌تواند مرجع مطمئني براي مشورت و حل مشکل شما باشد. در مرحله اول شما بايد براي معاينه دقيق‌تر، به اورولوژيست مراجعه کنيد که ممکن است داروهايي براي رفع مشکل شما تجويز شود که سيلدنافيل، از جمله اين داروهاست (توصيه مي‌کنم مصرف اين دارو حتما زير نظر پزشک باشد). اما اگر درمان‌هاي دارويي خوراکي روي شما موثر نباشد، پزشک احتمالا براي شما از روش‌هاي ديگر استفاده خواهد کرد

دستگاه واکيوم و تزريق آمپول به داخل آلت جهت انجام نزديکي، از جمله روش‌هايي است که اگر درست و به‌جا استفاده شوند، به خوبي کارايي دارند و مي‌توانند مشکل شما را به راحتي حل کنند البته در سنين بالا گاهي عوامل روحي و رواني ممکن است در ايجاد اختلالات جنسي نقش مهمي داشته باشد که در اين زمينه نيز متخصصين روان‌شناسي با انجام مشاوره‌هاي تخصصي مي‌توانند ناتواني جنسي شما را برطرف کنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب