مچ سارقان بيسيم را بگيريد!
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

برقراري ارتباط با يک مودم بيسيم کار بسيار آساني است.

کافي است که در برد موثر مودم قرار داشته باشيد و در صورتي که کلمه عبوري براي اتصال تعيين شده است، اين کلمه را در هنگام اتصال وارد کنيد.

نکته اين جاست که اين کار همان اندازه که براي صاحب مودم آسان است، براي ديگران نيز آسان است.

متاسفانه روش‌هايي نيز براي کشف کلمه عبور يا دور زدن آن وجود دارد و اين موضوع باعث مي‌شود تا کاربران اين نوع مودم‌ها دائما نگران اين موضوع باشند که مبادا شخصي بدون اجازه و اطلاع آن‌ها، به مودم متصل شده و از اينترنت استفاده کند. علي‌الخصوص وقتي سرعت اينترنت کند مي‌شود که متاسفانه در کشور ما اتفاق رايجي است و اين فکر دائما ذهن کاربران را درگير مي‌کند.

ساده‌ترين راه براي اطمينان از اين موضوع، وارد شدن به صفحه تنظيمات مودم است. اين کار از طريق مرورگر انجام مي‌شود و فهرستي از IP دستگاه‌هاي متصل به مودم را نمايش مي‌دهد. اين کار کاملا کاربردي است اما در صورتي که بخواهيد آن را دائما تکرار کنيد، چندان بي‌دردسر به نظر نمي‌رسد. راه ساده‌تري نيز براي انجام اين کار وجود دارد.

برنامه Wireless Network Watcher تنها براي نظارت بر اتصالات شبکه‌هاي بيسيم طراحي شده است. البته اين برنامه قادر است شبکه‌هاي بيسيم با حداکثر پهناي باند گيگابيت را نيز شناسايي کند.

مهم‌ترين ويژگي اين نرم‌افزار، سادگي دسترسي به آن است. اين نرم‌افزار در سيستم‌عامل ويندوز مقيم مي‌شود و هميشه مي‌توانيد تنها با يک کليک ساده IP دستگاه‌هاي متصل به مودم بيسيم خود را مشاهده کنيد.

لازم به ذکر است که اين نرم‌افزار تنها مي‌تواند دستگا‌ه‌هاي متصل به مودمي را شناسايي کند که رايانه شما به آن متصل است و در آن واحد تنها مي‌تواند يک شبکه را تحت نظر قرار دهد. نرم‌افزار Wireless Network Watcher مي‌تواند ماهيت برخي از IPها مانند IP رايانه شخصي شما، IP روتر و IP مودم را شناسايي کند. IP دستگاه‌ها و رايانه‌هاي ديگر متصل به مودم تنها به صورت IP و بدون هيچ توضيحاتي نمايش داده مي‌شوند.

اين نرم‌افزار کاملا رايگان و از مسير زير قابل دريافت است.

http://www.nirsoft.net/utils/w...rk_watcher.html

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب