ابراز حس نوع‌دوستی بااهدای منزل 3 میلیارد توماني
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

اهدای منزل 3 میلیارد تومانی برای ایجاد مرکز درمانی

پریوش‌ صدیق این بانوی نیک‌اندیش شیرازی  هدف خود از این کار را، حس نوع‌دوستی و در راستای شعر پرمحتوای سعدی که بنی‌آدم را اعضای یکدیگر می‌نامد، عنوان کرد.
صدیق اظهار داشت: در این درمانگاه خیریه که به‌نام پزشکان مرحوم ضیا صدیقی و منوچهر صدیق نامگذاری شده است، آزمایشگاه‌های مختلف مادرزادی و ژنتیک و تشخیص قبل از تولد، ژن‌درمانی و ژنتیک سرطان انجام می‌گیرد.
این نیک‌اندیش شیرازی ادامه داد: امیدواریم راه‌اندازی این درمانگاه راهی برای جلوگیری از بروز نقایص ژنتیکی باشد.
وی بیان داشت: این درمانگاه هم‌اکنون مدت یک هفته است فعالیت‌های درمانی خود را با فعالیت پزشکان متخصص آغاز کرده و پذیرای بیماران بسیاری از نقاط مختلف استان فارس به ويِژه کشورهای حوزه خلیج فارس است.
این نیک‌اندیش 75 بهار عمر خود را پشت‌سر گذاشته و بیش از 30 سال به عنوان معلم و دبیر در آموزش و پرورش مشغول به خدمت بوده‌ است.
همسر وی ضیا صدیقی، پزشکی نیک‌اندیش بوده است که همواره به دنبال کارهای خیر بوده و بیماران را بدون حق ویزیت معالجه و درمان می‌کرده و پس از درمان از آنان می‌خواست اگر توانایی پرداخت هزینه درمان خود را دارند به آن بپردازند.
امروز نیز پریوش صدیق همسر این پزشک نیک‌اندیش به این نتیجه رسیده که خانه یک‌هزار متر مربعی خود در منطقه قصرالدشت شیراز که یکی از بهترین نقاط این شهر محسوب می‌شود را با همکاری مجمع خیران تامین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مرکز درمانی تبدیل کند و با ساختن خانه‌ای جاودان در بهشت، باقی مانده عمر خود را در آپارتمان به سر برد.
صدیق در مورد برادرش منوچهر صدیق، نیز می‌گوید که او یکی از پزشکان نخبه و جوان کشور و در اواخر عمر خود رئیس بیمارستان سینا در تهران بوده که بر اثر تصادف جان به جان‌آفرین تسلیم کرده است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب