دانستنیهای جنسی ویژه خانم ها
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

عمل جنسی یک عمل شراکتی است یعنی دونفر باھم اجماع می کنند تا از لحاظ جسمی وروحی یکی بشوند ‚سبک بشوند ‚خستگی روحی درکنند و آماده اوج گرفتن تو کارھای روزانه بشوند و…..

آیا فقط آقایان باید از خود گذشتگی انجام دهند؟
آنچه که ما در فیلم ھا می بینیم یا در جامعه مطرح است این است مرد فاعل و زن مفعول و در قواعد عربی ھم مفعول کسی ھست که کاری رویش انجام می شود. این یک توھین به جامعه فرھیخته زنانه است .

چرا زن باید منتظر شود تا کسی به سراغش بیاید ؟ چرا زن باید احساساتش را سرکوب کند ونیازش را پنهان دارد ؟
چه اشکالی دارد که یک زن از ھمسرش تقاضای س.ک.س بکند.

مگر زن به عنوان یک انسان نیاز ندارد پس چرا نباید نیازش از عشق را درخواست نکند؟
اگربپذیریم که مرد باید شروع کننده عمل جنسی باشد دلیل بر این امرنمی شود که زن ھیچ کاری نباید انجام دهد و به قول نیوتن ھر عملی را عکس العملی است . پس زن ھم می تواند با عکس العمل ھای مناسب و ھیجان انگیز مردش را به سر وجد بیاورد و لحظات شادی را برای خودش و مردش به وجود بیاورد .
مغز چطور قادر است که چوچوله را بعنوان یک بافت اضافی از سایر قسمتھا متمایز کند?
شما قادر به درک لذت نخواھید بود اگر مغز شما به شما این اجازه را ندھد. اگر شما در زمانی که مغز در حالت 3x قرار ندارد، چوچوله را ، به تنھایی و یا بوسیله شریک، نوازش کنید لذت بردن و ارگاسم غیر ممکن است. فانتزی س.ک.س، مغز ما را در حالت س.ک.سی قرار می دھد، که ھم اکنون زمان س.ک.س است .
این تصور غلط که زنان از مردان کمتر س.ک.سی هستند، این تصور را در ھرکس بوجود می آورد که زنان در مورد س.ک.س فکر نمی کنند. ما می دانیم که مردان به زنھا نگاه می کنند و واکنشھای س.ک.سی به آنھا نشان می دھند، اما نمی پذیریم که زنان به مردان و یا زنان دیگری نگاه کنند و به ھمان صورت واکنش نشان بدھند. با وجود ھزاران مجله که وجود دارد که مملو از عکسھایی است که برای مردان است، چه تعداد از آنھا برای زنان وجود دارد؟ ما عموماً می پذیریم که مردان می توانند فاسد و ھرزه باشند اما زنان نباید چنین باشند. زنان باید مادرانه باشند و نه س.ک.سی !
اگر یک زن خود را س.ک.سی احساس نکند، او احتمالاً احساس خوبی از اینکه افکار و فانتز یھای س.ک.سی داشته باشد ، نخواھد داشت. او ممکن است نتواند تشخیص بدھد که چرا او باید فانتزی س.ک.سی داشته باشد.
در اوایل دھه ھفتاد وقتی که نانسی فرایدی به دنبال زنانی گشت که فانتزی س.ک.سی داشته باشند، بسیاری از زنان به او گفتند که آنھا نمی دانند که کجا باید فانتزی س.ک.سی داشته باشند. زنان نمی توانند که با یکدیگر مانند خود، خیالبافی س.ک.سی بکنند، بنابراین افکار آنھا طبیعتاً س.ک.سی نیست. قبل از کتاب نانسی فرایدی، مردان و زنان اعتقاد نداشتند که زنان افکار س.ک.سی دارند و یا آنھا به اینکه زنان به این موضوع نیاز دارند ،معتقد نبودند. وقتی که ما بپذیریم که زنان ھم مانند مردان از نظر س.ک.سی هستندد، ما بزودی تشخیص می دھیم که آنھا نیز مانند مردان افکار و فانتزیھای س.ک.سی دارند. وقتی که ما یک زن را بصورت س.ک.سی ببینیم، تصدیق می کنیم که او افکاروایده ھای س.ک.سی منحرف و فاسد دارد .
بمنظور اینکه زنان س.ک.سی باشند و از س.ک.س لذت ببرند، آنھا باید قبول کنند که شخصیت س.ک.سی دارند. اگر شما آن را تصدیق نکنید و یا اینکه آنرا انکار کنید، در اینصورت لذت س.ک.سی نمی تواند انجام بپذیرد. ھورمون ھای زنانه در بعضی از سطح ھا، اعمال آنان را کنترل می کند. وقتی بدن ما احساس کند که آماده برای س.ک.س است، به مغز می گوید که س.ک.س را جستجو بکند. وقتی که این اتفاق بیافتد، ما اغلب با یک نیاز شدید در مورد س.ک.س فکر می کنیم و ما شخصیت س.ک.سی پیدا می کنیم. زمان س.ک.سی بودن زن مانند دوره قاعدگی، یک سیکل و دوره است، او بسیار شھوتی می شود و س.ک.س را جستجو می کند برای زنان و نوجوانانی که لذت س.ک.س را تجربه نمیکنند و یا اصلاً ھیچ احساسی نسبت به آن ندارند، اینکه در ھنگام نوازش مھبل و چوچوله، ناله کنند، غیر عادی نیست. احتمالاً این به آن دلیل است که می خواھند که مغزشان به آنھا اجازه س.ک.س بدھد، به این معنی که آنان آماده برای برانگیختگی س.ک.سی نیستند.
وقتی که مغز آماده برای س.ک.س نباشد، چوچوله فقط یک تکه از بافتھای بدن است. یک زن باید این موضوع را بپذیرد که او نمی تواند که دستانش را در میان پاھایش قرار دھد و بطور اتوماتیک خودش را به ارگاسم برساند. ارگاسم فقط یک فرآیند مکانیکی نیست. در بیشتر مواقع یک فرآیند ذھنی و شیمیایی است. مغز مواد شیمیایی از خود منتشر می کند که باعث می شود که ارگاسم امکان پذیر شود. اگر مواد شیمیایی و ھورمونھا نباشند، حتی مغز به تنھایی قادر نیست که بدن را برای لذت بردن س.ک.سی و س.ک.س آماده بکند .
چگونه می توان موضوعات فانتزی س.ک.سی زنان را تشخیص داد؟ این را خیلی سخت می توان گفت، اما احتمالاً افکار س.ک.سی که زنان را تحریک می کند را می توان از زمانی که آنھا سن کمی دارند و جوان هستندد تشخیص داد، و یا حتی قبل از بلوغ آنان. دختران نا بالغ ھم فانتزی س.ک.سی دارند .

کدامیک از موضوعات طبیعی و مناسب هستندد؟
ھمه آنھا ! ھیچ چیز و ھمه چیز ممکن است که برای ورود زن به فرآیند فکر کردن س.ک.سی مناسب باشد. زنان اغلب سعی می کنند که فانتزی س.ک.سی خود را سانسور کنند و این به دلیل عقیده آنان در مورد ھرزگی و نامطلوب بودن است. آنھا احساس طبیعی و سالم بودن نسبت به زنی که از س.ک.س به زور خوشش می آید ندارند. فانتزی سازی یک موضوع واقعی نیست و به کسی آسیبی نمی رساند. فقط به این دلیل که کسی کتابی در مورد قتل بنویسد نمی توان گفت که او احتمالاً شخصی را به قتل رسانده است. فانتزی سازی در مورد موضوعات منحرف و ھرزه و غیر قانونی دلیل بر آن نمی شود که شما آن را در زندگی واقعی خود نیز بکار گیرید.
شما ھمیشه فرق بین درست و اشتباه را می دانید.
شما نمی توانید چیزی را که شما را از نظر س.ک.سی تحریک می کند، عوض کنید، شما ممکن است موارد جدید پیدا کنید و تا اندازه ای از ھیجان خود کم کنید، اما از زمانی که یک موضوع س.ک.سی در ذھن شما بعنوان یک شخصیت نقش ببندد، آن ھمیشه س.ک.سی خواھد ماند. یک زنی که از س.ک.س و استمنا چشم پوشی می کند به این دلیل که این کارھا سبب وقوع فانتزی غیر عادی در وی می شود، باعث آسیب رساندن به خود می شود.
اگر یک زن بپذیرد که ھمه فانتزی ھای س.ک.سی طبیعی هستندد، او می تواند کامل تر س.ک.س با شریک و استمنا را انجام دھد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب