۸ روش معجزه گر برای ایجاد کردن فضای رمانتیک در مقابل همسرتان
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

- یکی از مهمترین ابزارهای لازم برای ایجاد یک محیط رمانتیک موسیقی است. درنتیجه وقتی تصمیم دارید چنین فضایی ایجاد کنید یک موسیقی آرام و دلنشین بگذارید.



2- وقتی می خواهید یک فضای رمانتیک خلق کنید، باید مراقب همه حس ها باشید و چه چیز بهتر از سرمست کردن فردمقابل با یک عطر دلپذیر است؟ شمع های معطر روشن کنید و حتماً از گل استفاده کنید. این کارها نه تنها حس بویایی او را تحریک می کند بلکه برای حس بینایی او نیز خوشایند خواهد بود.



3- نوری که برای محیط استفاده می کنید نباید خیلی روشن باشد. یک نور کم با شمع های معطر عالی خواهد بود. اتاق باید تمیز و مرتب باشد. اگر توانستید کمی هم در دکوراسیون اتاق تغییر ایجاد کنید.

غذاهایی که استفاده می کنید هم باید رمانتیک باشند. یک غذای سبک خوشمزه درست کنید و آن را روی میز گذاشته و میز را به دقت تزئین کنید. رومیزی باید تمیز و زیبا باشد. برای شمع ها هم از شمعدان های زیبا استفاده کنید.



4- همه جا گل بگذارید و تا جایی که می توانید اتاق را تزئین کنید. دقت کنید که همه چیز با محیط رمانتیکی که ایجاد کرده اید جور و هماهنگ باشد. هر چیزی که حواس بیننده را پرت کند را از آنجا بردارید.



5- نوشیدنی بخرید. هیچ چیز نمی تواند بیشتر از باز کردن یک شیشه آبمیوه و پر کردن دو گیلاس از آن رمانتیک باشد.



6- اگر آشپز خوبی هستید، می توانید غذاهایی خوشمزه درست کنید. دسر توت فرنگی، توت فرنگی با شکلات، و هر غذای خوشمزه دیگر با ظاهر زیبا و جذاب می تواند نه تنها اشتهای او را تحریک کند، بلکه تحریک کننده جنسی هم به شما می رود.



7- بعد از اینکه همه چیز را آماده کردید، نوبت خودتان است که لباسی جذاب و چشمگیر بپوشید که به رمانتیک بودن محیط جذابیت خاص بدهد.



8- در روابط بین زن و شوهر، ماساژ دادن، خوابیدن در وان حمام، پراکنده کردن گل های رز روی تختخواب و از این قبیل چیزهایی است که می توانید به محیط رمانتیکتان اضافه کنید. با صدایی نرم و جذاب صحبت کنید و نوازش کردن همسرتان را برای افزایش رمانتیک بودن فضا فراموش نکنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب