اختلالات جنسی از عوامل مهم طلاق
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب
۷mahr-talagh-fun

اختلال توانایی جنسی یکی از پنج علت طلاق در کشور ما است که در اکثرا موارد به علت عدم آگاهی زوجین از مراجعه به پزشک خودداری می‌شود.


 اختلال توانایی جنسی یکی از پنج علت طلاق در کشور ما است که در اکثرا موارد به علت عدم آگاهی زوجین از مراجعه به پزشک خودداری می‌شود.

۲۵ تا ۴۰ درصد مردان و زنان ایرانی از اختلالات توانایی جنسی رنج می‌برندو معمولاً به علت شرم و حیا از امکان معالجه و درمان آن فراهم نمی‌شود.

در حالی که اختلال توانایی جنسی یکی از پنج علت طلاق در کشور ما است، شیوع انزال زودرس در مردان که بین ۲۵ تا ۴۰ درصد به آن مبتلا هستند می‌تواند به صورت ثانویه با اختلالات روحی روانی همراه گردد که به دنبال آن ناتوانی جنسی کامل عارض می‌گردد.

 اختلالات فیزیکی در مردان قابل درمان با استفاده از درمان‌های دارویی، جراحی، و یا استفاده از پروتزهای کمکی است.در حالی که درمان اختلالات جنسی زنان بیشتر به فراهم آوردن شرایط روحی و روانی مناسب برای برقراری یک رابطه جنسی است.

 باید دقت کرد که اختلالات توانایی جنسی باید در مصاحبه مشترک و در حضور زن و شوهر باهم صورت بگیرد و درمان به موقع آن می‌تواند در بهبود شرایط زندگی زوجین نقش مهمی را بازی کند./


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب