طرز كشیدن خط چشم
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب
خط چشم به رنگ های مشكی و قهوه ای تیره در دسترس است. موقع كشیدن خط چشم، پلك بالا باید كاملا خشك و بدون چربی باشد. پلك چشم را با یك یا دو انگشت نگه می‌داریم و خط باریكی بالای چشم، از گوشه داخلی چشم، و تا حد امكان نزدیك به چشم می‌كشیم. سپس از دو سوم خط،‌ آن را كمی به طرف بالا می‌كشیم. برای زیر چشم، خط بسیار باریكی از گوشه داخلی چشم شروع كرده و به طرف خارج می‌رویم.

نکته: یك فاصله كوچك بین دو خط در گوشه خارجی چشم آن را درشت تر نشان می‌دهد.
 
خط چشم:
خط چشم بر روی خط مژه ها در پشت چشم كشیده می‌شود تا چشم شما را بزرگ تر جلوه داده و در عین حال فرم و حالت نیز به آن می‌دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم های مختلف مانند مداد یا پودر عرضه می‌شوند. فرمهای مایع تاثیر مناسبی بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

برای نشان دادن چشم به حالت طبیعی،‌همان خط باریك بالای چشم كافی است و نیازی نیست زیر چشم را نیز خط بكشید.

خانمهایی كه می‌خواهند آرایش روزشان كمی بیشتر جلوه كند، در گوشه خارجی، خط چشم را به طرف بالا و بیرون و كمی پهن تر از گوشه داخلی چشم می‌كشند. برای آرایش شب خط چشم را از گوشه داخلی شروع و از وسط مردمك چشم به طرف گوشه خارجی چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسیار باریك تمام می‌كنیم.

خط دیگری زیر چشم می‌كشیم و بین دو خط در گوشه خارجی چشم فاصله می‌گذاریم كه چشم را شفاف تر و بزرگ تر نشان دهد. چشم های بادامی را معمولا با خط بسیار پهن در گوشه خارجی چشم در بالا و خط دیگری در پایین كه دو گوشه به هم چسبیده باشند می‌توانیم گرد نشان دهیم و با سایه، گوشه چشم را بالاتر می‌بریم كه بسیار زیبا و جذاب جلوه كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب