اجرای برنامه های آندروید بر روی کامپیوتر
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

سیستم عامل آندروید هم یکی از این پروژه هاست. سیستم عاملی که به جرات می توان رقیب جدی برای سیستم iOs شرکت اپل دانست. با وجود اینکه این سیستم عامل زمان خیلی زیادی نیست که آمده، اما پیشرفت قابل تحسینی داشته و بسیاری از کمپانی های معتبر از این سیستم عامل بروی گوشی های ممتاز خود استفاده می کنند.

برنامه های بسیار متعددی برای آندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت آندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های آندروید باشید. نام این برنامه YouWave است.

به کمک برنامه ی YouWave نه تنها می توانید، تمامی امکانات یک گوشی آندرویدی را تجربه کنید بلکه قادرید تا بروی این سیستم عامل برنامه های مختلفی را نصب و اجرا کنید.

 

تنها کافیست که برنامه YouWave را اجرا کرده و در هزاران برنامه ی آندروید غوطه ور شوید. برنامه ی YouWave هم اکنون از سیستم آندروید نسخه ی ۲.۲ پشتیبانی می کند. شما با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید.

تنها نکته ی منفی در این برنامه حجم بالای آن است، که البته خیلی دور از انتظار نیز نبود. اما برای افرادی که از اینترنت کم سرعت استفاده می کنند، مسلماً مسئله ساز خواهد بود.

تنها کافیست که به آدرس زیر رفته و آنرا دانلود کنید

http://www.softak.ir/dl/Youwave_Android-1-5-1.exe

95mb

www.softak.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب