دختران و پسران بخوانند
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب
زوج مناسب براي دخترخانم ها
 

دخترهايي که دور هم جمع مي شوند و تمام مشغول پچ پچ کردن هستند بدانند که با غيبت کردن از چشم همه مي افتند. در ضمن دخترهايي که در مواجهه با پسرها مشکل دارند فردا در زندگي زناشويي شان هم اين مشکلشان از بين نخواهد رفت.
اگر هم هنگام صحبت با کسي از روي خودنمايي غُلوي کردي يا واقعيت را پنهان! دير يا زود واقعيت ها معلوم، و از محبوبيت کم مي شه.
اگر با پسري آشنا شدي سعي کن هميشه رعايت ادب را کرده او را با شما خطاب کني و سَرِ شوخي را راحت باز نکني. مگر خودت نگفتي که پسرها اغلب بي ظرفيت هستند؟
پس تو لطفا در اين امر پيش قدم مباش. آهان راستي! شوخيِ جلف کردن با شوخ طبع بودن فرق دارد.
با او زياد صحبت کن!
از آرزوها و عقايدش سوال کن!
از وضعيت خانوادگي و روابطش در خانه جويا شو!
هرچه بيشتر با هم صحبت کنيد، هم از شخصيت و ايده آل هايش باخبر مي شوي و هم او احساس اهميت کرده و از بودنِ با تو لذت مي برد.
در مقابل انتظار داشته باش!
که اگر هم کمي پرحرفي کردي، حوصله اش سر نرود. فقط پسري که حوصله اين کار را دارد صبر خواهد داشت که روزي با تمام کج رفتاري هايت مدارا کند.
 

زوج مناسب براي آقا پسرها
 

وقتي با دختري نامزد شدي؛ هرچه بيشتر او را دوست داري کمتر سعي کن به او به گونه اي نزديک شوي که بعدا پشيمان بشوي. اگر هم به هر علتي هم اين کار را کردي؛ مطمئن باش او از چشمت خواهد افتاد. حالا هرچقدر هم که همديگر را دوست داشته باشيد.
اگر از کسي خوشت آمد، لطفا همان اول ببين که آيا تصورش را مي کني که روزي با او زندگي کني؟ وگرنه تکليفت را سريع با او مشخص کن و سرکارش نگذار! چون که، زن ها و مردهاي زيادي در اين دنيا هستند که هميشه فکر مي کنند اگر آن زمان اشتباه را نمي کرديم، امروز سرنوشتمان اين نمي شد که داريم.
در ضمن در دوران نامزدي دو نکته را هميشه در نظر داشته باش و به او هم يادآور شو:
1-شما نامزد همديگريد نه مالک يکديگر
2-خاتمه نامزديتان (به هر دليل) خاتمه زندگي تان نيست.
تا هم در اين زمان با هم بهتر کنار بياييد و هم در زندگي آينده تان از اين مشکلات نداشته باشيد.
پسرهاي امروزي: درست نمي دانند که تا چه حدي اخلاق پدر را به ارث ببرند. همه جا پول خرج کنند، و (نه) روي حرفشان نيايد. اما چيزي که مشخصه اينه که دخترهاي امروزي، مادرهاي سابق نيستند. واقعا که «برابري» در روابط هم خيلي قشنگ تره.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:زوج مناسب,
ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب