5مشكل متداول ويندوز7
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

ویندوز ۷ سیستم عامل نسبتا خوب و جالبیست، اما مانند اکثر سیستم عامل های معروف دیگر هیچ گاه کامل و بی عیب نبوده و نیست. بعضی از مشکلات ویندوز ۷ ناشی از اشکالات نرم افزاری یا باگ هستند و بعضی دیگر هم مربوط به عدم تنظیمات مناسب در  ویژگی ها و تنظیمات ویندوز می شود. در هر صورت، بروز خطا و پیام های هشدار دهنده آزار دهنده هستند و آنچه در این مقاله قصد پرداختن و شرحش را داریم مربوط به راهنمای رفع سریع همین مشکلات در ویندوز ۷ است.

برخی از شایع ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران ویندوز ۷ مربوط به مشکلات عدم سازگاری ویندوز جدید با برنامه های قدیمی تر، سرعت پایین ویندوز در سخت افزارهای قدیمی یا ضعیف، و مشکل با تم Aero و ویژگی ها و امکانات آن است. در این مقاله، من به شما نشان می دهم چگونه این رنجش ها را حل کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند  از برنامه تعمیر خودکار مشکلات استفاده کنند، هم در انتهای این مقاله چندتایی نرم افزار  به عنوان یک راه حل مفید وکاربردی پیشنهاد شده است.

-۱به نظر می رسد ویندوز ۷  رایانه من کند شده است.

ویندوز ۷ برای استفاده از منابع سیستمی گرسنه است و عطش زیادی دارد. این ویندوز جلوه های گرافیکی و بصری زیادی در رابط کاربری زیبای خود دارد که متاسفانه بار پردازشی سنگینی بر روی کارت گرافیک و حافظه سیستم شما تحمیل می کند. (البته نسبت به ویستا بسیار سریعتر است!) اگر سیستم شما در استفاده از ویندوز ۷ بیش از حد قابل تحمل کند و آهسته می باشد، سریع ترین راه حل برای رفع مشکل خاموش کردن اثرات و انیمشن های  اضافی رابط کاربری ویندوز می باشد.

برای این کار روی گوی Start ویندوز کلیک کرده و عبارت )performance عملکرد) را در کادر جستجو تایپ کنید تا ویندوز مواردی را برایتان لیست کند.

گزینه ای به نام ) Adjust the appearance and performance of Windows تنظیم ظاهر و عملکرد ویندوز) را انتخاب کنید.

پنجره گزینه های عملکردی باز خواهد شد.

در زبانه  جلوه های بصری (Visual Effects)  گزینه  Adjust for best performance  (تنظیم برای بهترین عملکرد)را انتخاب کنید.

اگر هم خواستید بعضی از جلوه های زیبای رابط کاربری را حفظ کنید گزینه Custom را انتخاب ، و کنار گزینه

) Use visual styles on windows and buttons استفاده از جلوه های بصری روی ویندوز و دکمه ها) تیک بزنید

.

-۲ تم Aero ویندوز کار نمی کند.





تاریخ: برچسب:ويندوز7,
ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب